آنتی ویروس تحت شبکه Eset Standard

آنتی ویروس ایست

آنتی ویروس تحت شبکه Eset Standard

شبکه و اندپوینت خود را با استفاده از آنتی ویروس تحت شبکه ESET نسخه استاندارد امن نگه دارید

حفاظت کراس پلت فرم برای تمام رایانه ها، گوشی های هوشمند، تبلت ها و سرورها با استفاده از آنتی ویروس تحت شبکه ESET نسخه استاندارد

شبکه خود را امن و ایمن نگه دارید و از اندپوینت های خود در برابر تهدیدات جدید و سرقت اطلاعات، با امنیت بالا، محافظت کنید که اینکار به سادگی با یک کنسول مدیریتی مرکزی قابل انجام است.


Endpoint AntiVirus

Mobile Security

Virsualization Security

FileServer Security

Remote Management


Endpoint Antivirus

این قابلیت، یک حفاظت قوی توسط آنتی ویروس و Anti-spyware ارایه می دهد، و بر روی هر دو سیستم عامل ویندوز و MacOS قابل اجراست. همچنین Anti-spyware، که برنده جایزه ویژه نیز شده است، از اطلاعات حساس سازمانی نظیر نام کاربری و پسورد در برابر سایت های تقلبی و جعلی محافظت می نماید. دیگر فناوری های پیشرفته موجود در این محصول، با نام Cloud-Powered Scanning، کنترل دستگاه و موارد دیگر است.


Mobile Security

فناوری فوق فعال ESET NOD32® برای پلت فرم های موبایل بهینه سازی شده است، و حفاظت بلادرنگ برای کلیه برنامه های کاربردی و فایل ها روی دستگاه اندروید را ارایه می دهد. همچنین این محصول شامل تکنولوژی های آنتی فیشینگ و کنترل برنامه نیز می باشد. برای دستگاهای موبایل مبتنی بر iOS شما از راه دور می توانید تنظیمات و محدودیت ها را جهت ارتقاء سطح امنیت دستگاه موبایل iOS خود انجام دهید. فناوری ضد سرقت نیز می تواند برای شما قابلیتهای قفل کردن/ بازکردن موبایل و پاک کردن کلیه اطلاعات از روی موبایل از راه دور را بر روی هر دو دستگاههای مبتنی بر اندروید و iOS فراهم نماید.


Virtualization Security

اگر شما از VMware یا سایر راه حل های مجازی سازی استفاده میکنید، میتوانید بر قابلیت حفاظت ESET و حفظ همه ماشین های مجازی شما به صورت کاملا امن تکیه کنید. همچنین با وجود ESET Shared Local Cache موجود بر روی ESET، و قابلیت حفاظت محصول امنیتی مبتنی بر عامل ESET، سرعت اسکن به طور قابل توجهی افزایش می یابد.


File Security

فناوری حفاظت آنتی ویروس و ضد جاسوسی ESET، امکان اجرای تمام انواع تهدیدها، از جمه ویروس ها، روت کیت ها، کرم ها و نرم افزارهای جاسوسی را حذف می کند. Advanced Memory Scanner بر رفتار فرایندهای مخرب نظارت دارد، در حالیکه قابلیت اختیاری cloud-powered scanning، حتی تشخیص و عملکرد بهتر این نرم افزار حفاظتی را تضمین می نماید.


Remote Management

فارغ از اینکه آیا شما در حال استفاده از سیستم های ویندوز، مکینتاش یا لینوکس هستید یا حتی از ماشینهای مجازی و یا گوشی های هوشمند استفاده میکنید، می توانید امنیت شرکت را از یک نقطه مدیریت کنید. نرم افزار امنیتی را از راه دور نصب کنید و یک دید کامل و کلی نسبت به امنیت شبکه خود داشته باشید.


کسب و کار شما چه چیزی نیاز دارد

بهترین ترکیب از تکنولوژی ESET برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کارتان را انتخاب کنید:

CLOSE
CLOSE