فایروال Sophos | نمایندگی Sophos

فایروال Sophos

فایروال Sophos | نمایندگی Sophos

با توجه به اینکه هر روز از روش های جدید و متعددی برای حملات سایبری (Attack) به شبکه داخلی استفاده می شود، سازمان ها نیازمند آن هستند که از سیستم های یکپارچه امنیتی مثل Next Generation Firewall و Unified Threat Management ها استفاده کنند تا کلیه نیازهای مدیران شبکه را برای برقراری امنیت شبکه مرتفع نماید.

شرکت Sophos در سال 1985 با تولید محصولات آنتی ویروس و رمزنگاری شروع به کار نمود و در حال حاضر 100 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور دادر و بیش از 100 هزار کسب و کار از محصولات این شرکت استفاده می کنند. Sophos در زمینه های مختلف امنیت شامل : نرم افزار، سخت افزار، ارتباطات، رمزنگاری، امنیت شبکه، امنیت پست الکترونیکی و امنیت دستگاه های همراه، محصولات مختلفی ارائه نموده است و بیش از هرچیز با UTM هایش شناخته شده است. در سالیان اخیر محصولات شرکت Sophos از جمله فایروال Sophos موفق به کسب جوایز متنوعی در امنیت شبکه شده اند.


کشف خطرهای پنهان

دیدگاه برتر به فعالیت های خطرناک، ترافیک های مشکوک و تهدیدات پیشرفته کمک می کند تا کنترل شبکه خود را بطور کامل به دست آورید.

توقف تهدیدات پنهان

فناوری های قدرتمند نسل بعدی مانند آموزش عمیق و سیستم پیشگیری از نفوذ، به شما کمک می کند تا سازمان تان را امن نگه دارید.

ایزوله کردن سیستم های آلوده

با استفاده از این قابلیت، تهدیدات بلافاصله شناسایی شده و سیستم های آسیب دیده در شبکه به منظور جلوگیری از گسترش تهدیدات، ایزوله می شوند.


ریسک های پنهان و تهدیدات را ببینید

تهدیداتی که قبل از اینکه ندیده اید

Sophos XG Firewall به طور مستقل، چشم انداز بی سابقه ای را از وضعیت شبکه، کاربران و برنامه های شما فراهم می کند. همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت های Sophos iView گزارش های بسیار کاربردی را در سیستم مدیریت مرکزی به دست آورید.

DashboardThreats & RisksTraffic InsightSystem StatusFirewall RulesReportsMessages

تجهیزات امنیتی Sophos به همراه یک سیستم عامل امن بهینه سازی شده و مبتنی بر Linux ارائه می شوند با استفاده از امکانات امنیتی رایگان Sophos Essential Firewall می توانید امکانات امنیتی پایه مانند فایروال، VPN و Routing و برخی سرویس های شبکه را در اختیار داشته باشید در صورتی که نیازهای امنیتی برای شبکه شما بیش از این موارد باشد می توانید هر یک از مجموعه امکانات امنیتی مورد نظر را بر روی تجهیزات Sophos فعال نموده و استفاده نمایید.


 


ویژگی های فایروال Sophos :

  • Authentication : سازگاری با Active Directory و LDAP برای Accounting
  • Email protection : بررسی ایمیل های ارسالی خارج از شبکه به شبکه داخلی
  • VPN : تنظیم فایروال به عنوان یک VPN Server یا VPN Client
  • (WAF (Web Application Firewall : جلوگیری از تهدیدات خارج از شبکه به وب سرور و یا نرم افزارهای تحت وب
  • Endpoint Protection : ایجاد امنیت روی Device های End user برای جلوگیری از نشت اطلاعات (DLP)
  • Web Protection : کنترل و جلوگیری از ورود ویروس ها و Spam ها به شبکه داخلی که توسط SophosLabs پشتیبانی می شود.


Sophos XG Firewall تمام تکنولوژی و فناوری های مورد نیاز برای مقابله و جلوگیری از تهدیدات جدید از جمله باج‌ افزارها را ارائه می‌دهد. بطور خاص XG Firewall دارای یکی از بهترین و موثرترین موتورهای IPS در بین محصولات فایروال می‌باشد که اخیرا در آزمون موسسه NSS Labs تایید شده است. الگوهای IPS سوفوس در زمان‌ های کوتاه به‌ روزرسانی می‌ شوند تا جدیدترین آسیب‌ پذیری‌ ها را تشخیص دهند. در مورد باج‌ افزار هایی مانند WannaCry و Petya قبل از انتشار آنها، الگوی ترافیکشان در IPS سوفوس وارد شده بود. همچنین الگوهای بعدی نیز برای شناسایی نسخه‌های جدیدتر این باج‌ افزار ها، افزوده شده است.

XG Firewall حفاظت بی‌ نظیری در برابر انتشار حملات در شبکه ارائه می‌دهد. اما مانند هر محصول امنیتی دیگر، باید امکان نظارت و کنترل بر ترافیک شبکه به آن داده شود. پیاده‌سازی و پیکربندی درست و کامل فایروال کلید اصلی کاهش راه‌های نفوذ تهدیدات به شبکه و جلوگیری از انتشار آنها می‌باشد. XG Firewall امکانات کامل و جامعی را برای بخش‌بندی شبکه مانند Zoneها و VLAN ارائه می‌دهد که می‌توان برای جلوگیری از انتشار تهدیدات مورد استفاده قرار داد.


 


توقف تهدیدات ناشناخته

XG Firewall بهترین محافظت را در برابر آخرین تهدیدات پیشرفته مانند باج افزارها، کریپتوماینینگ ها، ربات ها، ورم ها، هکر ها، خرابی ها و APT ها ارائه می دهد.

  • سندباکس قدرتمند
  • یادگیری عمیق با استفاده از هوش مصنوعی
  • بهترین عملکرد IPS
  • محافظت پیشرفته در برابر بات نت ها و تهدیدات
  • محافظت وب با استفاده از 2 آنتی ویروس و SSL Inspection


 


قدرتمندتر شدن با استفاده از هوش مصنوعی

در همان ابتدای کار XG Firewall تکنولوژی عمیق یادگیری را در سندبکس Sophos Sandstorm ادغام کرد. این موضوع دانشمندان امنیت اطلاعات و هوش مصنوعی شرکت سوفوس در SophosLabs توسعه داده شده است تا بهترین میزان تشخیص این صنعت را بدون استفاده از مخازن Signatures ارائه کنند. در حال حاضر بدافزارها بصورت نامحسوسی غیرقابل مشاهده شده اند و به سرعت و به طور موثر حملات مخرب مشکوکی را انجام می دهند. این مورد تنها یکی از راه هایی است که فایروال XG به منظور توقف تهدید های ناشناخته ارائه می دهد.

Sophos Sandstorm از نسل بعدی فناوری Cloud-sandbox استفاده می کند تا سازمان شما یک لایه امنیتی اضافی در برابر باج افزارها و حملات هدفمند ایجاد کند. Sophos Sandstorm تنها سندباکس شبکه می باشد که برای استفاده از تجزیه و تحلیل عمیق یادگیری برای تشخیص موثرتر، این فناوری را با Sophos XG فایروال، Sophos UTM، Sophos Email Appliance و Sophos Web Appliance ادغام کرده است و همچنین هیچ سخت افزاری اضافی مورد نیاز نیست.



 

 


به دام انداختن اکسپلویت ها

XG Firewall برخی از بهترین تکنولوژی را با پیشنهادهای منحصر به فرد خود از قبیل جلوگیری از نفوذ و CryptoGuard Protection برای شناسایی اکسپلویت ها از نرم افزارهای مخرب و باج افزارها پیش از آنکه به شبکه شما صدمه وارد کنند، ادغام می کند. در ترکیب با سیستم پیشگیری از نفوذ سوفوس (IPS) مهم نیست که آیا یک هکر سعی در بهره برداری از یک آسیب پذیری شبکه یا یک آسیب پذیری اندپوینت داشته باشد، فایروال XG آن را متوقف می کند.

کارشناسان موافق این موضوع هستند که Intercept X Advanced به طور مداوم در صدر نتایج تست های مستقل و گزارش های تحلیلگران برای محافظت از اندپوینت ها قرار می گیرد. Intercept X با ترکیبی از فناوری های پیشرفته مانند یادگیری عمیق و شناسایی اندپوینت ها، محافظت بی نظیری را در برابر بدافزارهای ناشناخته، اکسپلیت ها و باج افزارها ارائه می دهد.



مدل های پیاده سازی

Hardware

Software

Virtual


XG Series Firewall Appliances

فایروال های سخت افزاری سری X سوفوس، با ارائه راه کارها و سخت افزارهای مناسب، در مقیاس ها سازمان های کوچک، متوسط و بزرگ می تواند کمک شایانی به تامین و افزایش امنیت شبکه شما کند

 

 

 

Desktop Models

سری Desktop فایروال های شرکت Sophos تمام ویژگی های امنیتی دستگاه های بزرگ این شرکت را پشتیبانی می کند، اما در یک فرم جمع و جور و با کمترین هزینه. این که آیا شما به دنبال یک راه حل امنیتی همه جانبه برای شعبات خود هستید یا برای امنیت کسب و کار خود به امنیت فایروال نسل بعدی نیاز دارید، فایروال های سری Desktop شرکت Sophos طیف وسیعی از مدل ها را می تواند به شما در زمینه های موجود ارائه دهد.


XG 85 Rev.3   XG 105 Rev.3   XG 115 Rev.3   XG 125 Rev.3   XG 135 Rev.3

 

1U Models

فایروال های سخت افزاری سری XU زیر شاخه 1U شرکت Sophos، راه حل ایده آل برای بسیاری از سازمان های متوسط و توزیع شده هستند. با گزینه های اتصال انعطاف پذیر که توسط این سری از فایروال ها ارائه می شود، برای انطباق پذیری با تغییر محیط شبکه شما آماده هستند. تمام مدل ها با تعدادی از پورت های مس و فیبر با کیفیت بالا عرضه می شوند و طیف وسیعی از لوازم جانبی را برای ارائه افزونگی برق و گزینه هایی برای اتصال دستگاه های خارجی عرضه می کند.


XG 210 Rev.3   XG 230 Rev.2   XG 310 Rev.2   XG 330 Rev.2   XG 430 Rev.2   XG 450 Rev.2

 

 

2U Models

فایروال های سخت افزاری سری 2U شرکت Sophos با عملکرد و حفاظت بسیار بالا، مجهز به حفاظت برای سازمان های بزرگتر توزیع شده و محیط های مرکز داده است. این سری از فایروال های Sophos آخرین تکنولوژی با کارایی بالا و انعطاف پذیری نهایی را برای برآورده ساختن نیازهای شبکه در نظر می گیرند. اگر شبکه سازمان شما در مقیاس بزرگ است، بهترین گزینه این سری از فایروال های سوفوس می باشد.


XG 550 Rev.2   XG 650 Rev.2   XG 750 Rev.2
CLOSE
CLOSE