معرفی شرکت Splunk

معرفی شرکت Splunk

معرفی شرکت Splunk

شرکت Splunk

شرکت Splunk یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در سال 2003 در ایالت کالیفرنا آمریکا تاسیس شد. محصول نرم افزاری این شرکت که به همان عرضه شده است، برای جست و جو، مانیتورینگ و تجزیه و تحلیل داده های سازمان ها تولید شده است. در حقیقت نرم افزار Splunk پلتفرمی قدرتمند جهت جمع آوری داده ها به منظور آنالیز و تحلیل آنها می باشد. این پلتفرم با جمع آوری تمام لاگ های تولید شده در سطح شبکه توسط نرم فزارها، تجهیزات امنیتی و …، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد.

در انتهای سال 2016 بالغ بر بیش از 10000 مشتری از این نرم افزار استفاده می کردند.

ماموریت Splunk این است که اطلاعات سیستم ها را در یک سازمان با شناسایی الگوهای داده، ارائه معیارها، تشخیص مشکلات و ارائه اطلاعات برای عملیات تجاری، در دسترس قرار دهد.

Splunk Enterprise چیست؟

Splunk Enterprise یک نرم افزار است که داده های فرستاده شده از تمام برنامه های کاربردی، سرویس دهنده ها و تمام دستگاه های تشکیل دهنده ی ساختار شبکه را نمایش می دهد. این نرم افزار یک موتور جست و جو و تحلیل قدرتمند است که امکان نظارت، خطایابی، هشداردهی و گزارش دهی بر روی داده های در حال انتقال بر روی شبکه را بصورت بلادرنگ به شما می دهد. Splunk همچنین نسبت به مقیاس بسیار انعطاف پذیر است. می توان از Splunk به منظور حل مسائل جزئی استفاده کرد و یا آن را تبدیل به ستون اصلی تحلیل یک سازمان وسیع کرد.

CLOSE
CLOSE