نرم افزار ArcSight | نمایندگی ArcSight

نرم افزار ArcSight

نرم افزار ArcSight | نمایندگی ArcSight

یک مرکز SOC برای ارائه خدمات و قابلیت هایی که از آن انتظار می رود و برای آن تعیین شده است، از فناوری های مختلفی استفاده می کند. برای ارائه این خدمات و قابلیت ها باید میان فناوری های مورد استفاده در مرکز SOC همکاری و ارتباط برقرار شود. این ارتباط می تواند فقط برای ارسال پیغام تا درک کامل پیغام و استفاده از آن، تعریف شود.

به همین دلیل نیازمند این هستیم که یک فناوری به عنوان نقطه اتصال و برقراری ارتباط میان فناوری های دیگر و نقطه تمرکز کانون مرکز SOC، عمل کند. از این فناوری به عنوان قلب مرکز SOC تعبیر می شود، که همان SIEM یا سامانه مدیریت رویداد و اطلاعات امنیتی است.

ArcSight محصول SIEM خود را تحت عنوان ESM معرفی کرده است.

ArcSight یک شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری است که در سال 2000 میلادی در کالیفرنای آمریکا تاسیس شد. این شرکت فعال در زمنیه تولید نرم افزارهای آنالیز امنیت مراکز داده بزرگ برای امنیت اطلاعات و مدیریت رویدادها می باشد. این شرکت 11 سال مداوم در صدر لیست ارائه شده توسط گارنتر قرار دارد که نشان دهنده کیفیت و عملکرد عالی این شرکت در این حوزه می باشد.

شرکت ArcSight در سال 2010 توسط شرکت HP خریداری شد. طرح اولیه تجاری این شرکت، ساخت راه حل های Cache و افزایش سرعت بود اما بعد از یکسال وارد حوزه آنالیز رخدادهای امنیتی و همبستگی (correlation) لاگ ها شدند که این امر با موفقیت های بزرگی همراه بوده است.


 


با استفاده از ArcSight ESM 7.0 ، برای مراکز SOC خود چابکی و سرعت بیشتری به منظور گسترش امنیت سایبری و همچنین سرعت سریع تری به منظور کشف تهدیدات امنیتی به ارمغان بیاورید بطوری که امکان جمع آوری و جمع آوری 100000 لاگ درثانیه را خواهید داشت.

در حقیقت این محصول با ارائه visibility کامل و جامع از کلیه فعالیت های انجام گرفته در زیرساخت IT سازمان ها، قادر به کشف و جلوگیری از مشکلات امنیتی خارجی (هکرها و بدافزارها) و داخلی (نشت اطلاعات و کلاهبرداری)، خواهد بود.



ArcSight ESM یک راه حل نرم افزاری جامع است که پایش رویدادهای امنیتی سنتی را با هوش شبکه ای، همبسته سازی زمینه ای، تشخیص ناهنجاری، ابزارهای تحلیل تاریخچه ای و اصلاح خودکار ترکیب کرده است. یک راه حل چندسطحی است که ابزارهایی را برای تحلیل گران امنیت شبکه، مدیران سیستم و کاربران تجاری ارائه کرده است.

این محصول به عنوان قلب مرکز SOC عمل کرده و از فناوری هایی که برای تشخیص و پایش و پویش شبکه سازمان مورد استفاده قرار میگیرند (سیستم های تشخیص نفوذ شبکه و میزبان، دیواره آتش، دیواره آتش برنامه های کاربردی وب، بررسی کننده صحت فایل، سیستم های جلوگیری از نشت اطلاعات، ضدبدافزارها، ابزارهای تشخیص کلاه برداری، ابزارهای تولید رویداد سیستم عامل ویندوز و لینوکس، پویشگران آسیب پذیری)، رویدادها و داده های متنی را دریافت می کند و پردازش هایی را (بررسی و تائید رویدادها، همبست هسازی، پایش، تحلیل) روی آنها انجام داده و نتایج تحلیل های خود را به سایر فناوری ها (سیستم واکنش و پاسخ)، درصورتی که برای ارائه خدمات مرکز SOC مورد نیاز باشد، ارسال می کند.


قابلیت های کلیدی ArcSight

Real-Time Data Correlation

جمع آوری داده ها و اطلاعات و Correlate کردن رویدادها و ایونت ها در زمان بلادرنگ، به منظور افزایش جلوگیری از تهدیدات سایبری که از در قوانین داخلی را نقض کرده و بستر شبکه را به خظر می اندازند. به راحتی SIEM را  با اضافه کردن گره های Correlate با موتور منعطف منحصر به فرد خود، مقیاس پذیر می کند.

Workflow Automation

مرکز مانیتورینگ SOC خود را با تریاز و شناسایی هشدارهای امنیتی توسط ArcSight ESM قدرتمندتر سازید. قابلیت ادغام با اجرای دستورات روی دستگاه های خارجی بوسیله ArcSight Action Connectors نیز برای شما فراهم شده است. این عمل به ترسیم حملاتی که روی بستر شبکه اتفاق می افتد کمک بزرگی می کند.

Community

بهره مندی از قوانین امنیتی، داشبورد ها و گزارش هایی که توسط متخصصان SOC از Micro Focus و ArcSight Community تهیه شده است. ArcSight Activate شامل صدها راه حل مورد استفاده و بسته های ESM برای حل نیازهای امنیتی مدیریت رویداد شما است.


Multi-Tenancy And Unified Permissions Matrix

ArcSight توامندی های مدیریتی متمرکز را تقویت می کند که شامل استانه های نقش محور و قوانین دسترسی یکپارچه ،‌ماتریس اجازه ها و مسولیت های توزیع و ا نتشار تمام داده ها و هشدار ها در سطح مشتری می باشد.

ArcSight Data Platform

ArcSight ESM که برای مقیاس های بسیار بزرگ و سرعت بسیار بالا طراحی شده است بطور کامل با ADP Event Broker ، که یک راهکار تحویل و جذب هوشمندانه داده برای مراکز SOC مدرن است و بیش از ۴۰۰ محصول را پیشتیبانی می کند یکپارچه می شود.

ArcSight Investigate Integration

یکپارچه سازی SIEM خود با ArcSight Investigate، نسل بعدی شکار و تحقیق راه حل های کاربردی، به منظور ایجاد بسیار سریع و بصری جستجو و تجسم داده ها در محیط عملیات امنیتی است. این ویژگی به شما درک بسیار بالایی از وضعیت شبکه ارائه خواهد داد.



ویژگی های اصلی و مزایا

  • جمع آوری و تجمیع log ها از تمامی منابع IT سازمان (شبکه، امنیت و سرورها)
  • مدیریت میلیون ها رویداد و اطلاعات امنیتی به منظور کسب درکی جامع و عمیق از فعالیت های مخاطره آمیز
  • نظارت بر کاربران به منظور شناسایی و جلوگیری از فعالیت های غیرمعمول و مخاطره آمیز
  • مدیریت پیکربندی شبکه و اصلاح معایب آن
  • شناسایی و رفع سریع آسیب پذیری های امنیتی مهم و پرخطر در سرویس ها و وب اپلیکیشن های سازمان
  • ایجاد گزارشات دقیق، انعطاف پذیر و در فرمت های مختلف مدنظر سازمان
  • اعمال سیاست های IT جهت تخصیص منابع شبکه و پهنای باند
  • بروزرسانی و پشتیبانی توسط ماهرترین متخصصین در تیم های DVLabs ،ArcSight ، Fortify و HP Labs
  • دارای مدل های Logger ،Express و ESM


 


ArchSight بهترین راهکار SIEM

ArcSight به عنوان یک رهبر در جمع آوری و مدیریت رویداد امنیتی، قادر به ارائه راه حل های بهترین در کلاس برای مشتریان خود است. Obrela با استفاده از ArcSight به دنبال ارتقای امنیت سایبری و قابلیت ها و پیشنهادات SecOps می باشد. پلت فرم ArcSight  با مقیاس پذیری و موثر بودن، به Obrela اجازه می دهد تا SecOps های سطح بالا را به مشتریان خود برای نیازهای امنیتی سایبری ارایه دهد. ArcSight چگونه میتواند SOC شما را بهبود بخشد و نیازهای امنیتی شما را برآورده کند؟



شرکت ArcSight محصول خود را به دو صورت ارائه میدهد

  • سخت افزار از پیش آماده شده – Appliance
  • به صورت بسته نرم افزاری

به نوع نرم افزاری محصول ESM و به نوع Appliance آن ESM Express یا ESM Appliance گفته می شود. نسخه ESM Express به صورت پیشفرض دارای قابلیت های بیشتری نسبت به ESM است. البته این قابلیت های بیشتر روی ESM قابل اضافه شدن هستند.

 

CLOSE
CLOSE