نمایندگی سرتوم Certum

نمایندگی شرکت سرتوم Certum

نمایندگی سرتوم Certum

 

 

 


شرکت certum تحت عنوان Unizeto Technologies-SA ، بزرگترین و با سابقه ترین CA در کشور لهستان می باشد. این شرکت یکی از زیر مجموعه های گروه ASSECO که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات نرم افزاری در اروپا می باشد، دارای زیرساخت های بسیار قوی جهت تولید محصولات و خدمات تصدیق هویت و امنیت سایبری می باشد بطوری که در حال حاضر سرویس دهی کاربران را در بیش از 50 کشور دنیا برعهده دارد.



 

 

 


زیر ساخت شرکت Certum از بالاترین امکانات الکترونیکی و امنیتی بهرمند هستند بطوری که نگهداری و تولید کلیدهای رمزنگاری در نواحی امنیتی مخصوصی حفظ شده که امنیت را بطور کامل تضمین می کند. در حقیقت این شرکت از این کلیدها در قبال هرگونه تصوف و سواستفاده محافظت می کند تا 3 اصل مهم امنیت یعنی محرمانگی، یکپارچگی و در دسترس بودن را بطور کامل تضمین کند.



مزایای استفاده از خدمات شرکت Certum

  • ارائه خدمات برای دامنه های ir.
  • استفاده از الگوریتم های رمزنگاری بسیار امن SHA2 – 256 bit Encryption – RSA 2048
  • سازگاری بر روی تمام مرورگرهای معتبر و تمام برنامه های ایمیل و وب سرور
  • قابل نصب بر روی انواع سیستم عامل ها، وب سرورها، WAF ، Firewall و Exchange
  • قابلیت Standard , Wild Card , Multi Domain , SAN
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر رقبا

شرکت سما سامانه تجهیز مفتخر است که نمایندگی محصولات این شرکت در ایران را برعهده دارد و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد


پروتکل امنیتی SSL چیست ؟

SSL یا Secure Socket Layer راه حلی جهت برقراری ارتباط ایمن میان یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده است که توسط شرکت Netscape ارائه شده است. در واقع SSL پروتکلی است که پایین تر از لایه کاربر (لایه 4 مدل OSI) و بالاتر از لایه انتقال (لایه 3 از مدل OSI) قرار می گیرد.

مزیت استفاده از این پروتکل، بهره گیری از موارد امنیتی تعبیه شده آن برای امن کردن پروتکل های غیر ایمن لایه کاربردی نظیر IMAP، LDAP ، HTTP و … می باشد که بر اساس آن الگوریتم های رمزنگاری بر روی داده های خام که قرار است از یک کانال ارتباطی غیر ایمن مثل اینترنت عبور کنند، اعمال می شود و محرمانه ماندن داده ها را در طول کانال انتقال تضمین می کند.

برای داشتن ارتباط امن مبتنی بر SSL ، عموما به دو نوع گواهی دیجیتال SSL یکی برای سرویس دهنده و دیگری برای سرویس گیرنده و یک مرکز صدور اعطای گواهی نامه دیجیتال یا CA، نیاز می باشد.


انواع SSL

 


CLOSE
CLOSE