درباره شرکت Acunetix

درباره شرکت Acunetix

درباره شرکت Acunetix

شرکت Acunetix واقع در کشور انگلستان می باشد که در زمینه تست نفوذ صفحات وب بصورت گسترده و حرفه ای فعالیت می کند. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده نرم افزار در این زمینه می باشد و همینطور در گارتنر جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است.
این محصول مورد تایید NSA آمریکا، سازمان ناسا، Sony و … می باشد.
70% سایت ها دارای آسیب پذیری هایی هستند که می تواند منجر به سرقت اطلاعات حساس شرکت ها مانند اطلاعات کارت اعتباری و لیست مشتریان شود. امنیت وب سایت باید در هر سازمان یک اولویت اصلی باشد اما همچنان نادیده گرفته می شود.
هکرها همچنان روی برنامه های تحت وب مانند فروشگاه ها، فرم ها، صفحات ورود و محتوای پویا تمرکز می کنند. برنامه های کاربردی وب 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته، در دسترس هستند و اطلاعات ارزشمندی را کنترل می کنند، زیرا اغلب آنها دسترسی مستقیم به داده های Back-end دارند.
فایروال ها، گواهی نامه های SSL و شبکه ها و سرورهای ایمن شده، هیچ یک قادر به جلوگیری از نفوذ هکرها نیستند. Acunetix بطور خودکار وب سایت ها و برنامه های کاربردی تحت وب را برای SQL Injection ، XSS ، XXE ، SSRF ، CSRF ، Host Header Attackers و بیش از 3000 آسیب پذیری دیگر برنامه های تحت وب، آزمایش می کند. علاوه بر این، Acunetix ابزارهای مدیریت آسیب پذیری را فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که آسیب پذیری ها نه تنها کشف شده اند، بلکه در شرایط بحرانی بودن کسب و کار، بهبود می یابند.
برخی از قابلیت های Acunetix
– پویش و تجزیه و تحلیل دقیق – بطور خودکار تمام وب سایت ها را اسکن می کند
– بالاترین میزان تشخیص آسیب پذیری با False Positives بسیار کم
– مدیریت یکپارچه آسیب پذیری – اولیت بندی و کنترل کامل تهدیدات
– قابلیت ادغام با WAF های محبوب و Issue Tracker ها
– اسکن امنیت شبکه رایگان و ابزارهای تست دستی
– قابل دسترس بصورت Online یا On Permise

شرکت سما سامانه تجهیز مفتخر است که نمایندگی محصولات این شرکت در ایران را برعهده دارد و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

CLOSE
CLOSE