درباره شرکت CoSoSys

درباره شرکت CoSoSys

درباره شرکت CoSoSys

شرکت CoSoSys

شرکت CoSoSys در سال 2004 تاسیس شد. از زمان تاسیس، تیم توسعه و راه حل های این شرکت افزایش یافت. شرکت CoSoSys افتخار این را دارد که از بیش از 11 میلیون کاربر در سراسر جهان محافظت می کند.

بنا گفته مدیران این شرکت، این رشد مداوم نتیجه توجه به نظرات کاربرانش و تعهد به نوآوری بوده است. شرکت CoSoSys دارای دفاتری در آلمان، ایالات متحده آمریکا، رومانی، کره جنوبی و امارات متحده عربی می باشد. بیش از 130 شرکت در 90 کشور دنیا، محصولات این شرکت را نمایندگی می کنند.

مهمترین محصول این شرکت Endpoint Protector می باشد که به عنوان راه حلی برای Data Loss Prevention در سال 2014، 2015 و 2016 جایزه امنیت را از آن خود کرد. این محصول راه حلی مناسب برای جلوگیری از نشت اطلاعات و مدیریت دستگاه موبایلی می باشد. برای شبکه ها در هر اندازه و در هر صنعتی، مناسب می باشد.

Endpoint Protector برای محافظت از اطلاعات محرمانه در برابر تهدیدات داخلی طراحی شده است. در حالی که بهره وری را حفظ نموده و کار را راحت، امن و لذت بخش تر می نماید.

Endpoint Protector بصورت سخت افزار و یا دستگاه مجازی ارائه می شود و می تواند در عرض چند دقیقه تنظیم شود. علاوه بر این، رابط مدیریتی آن اجازه می دهد تا مدیریت سیاست ها و چک کردن گزارش از هر دستگاه، از دسکتاپ تا تبلت امکان پذیر باشد.

Endpoint Protector بطور چشمگیری خطرات ناشی از تهدید داخلی را کاهش می دهد. می تواند منجر به نشت، ربودن و یا در معرض خطر قرار گرفتن اطلاعات شود. علاوه بر این هماهنگی با قوانین و مقررات مختلف نیز برآورده شده است.

شرکت سما سامانه تجهیز مفتخر به نمایندگی رسمی این شرکت در ایران می باشد و با ارائه مشاوره، پشتبانی و ارائه خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

CLOSE
CLOSE