درباره شرکت ESET

درباره شرکت ESET

درباره شرکت ESET

شرکت ESET

ایست ( ESET ) یک شرکت فعال در زمنیه امنیت IT می باشد. این شرکت در سال 1992 با ادغام دو شرکت خصوصی در کشور اسلواکی تاسیس شده است. این شرکت به عنوان موفق ترین شرکت کشور اسلواکی در سال های 2008، 2009 و 2010 معرفی شده است.

شرکت ایست دارای دفاتر زیادی در سراسر دنیا، از جمله آمریکا، کانادا، آرژانتین، برزیل، سنگاپور و … می باشد.

همچنین محصولات این شرکت، در بیش از 180 کشور جهان توزیع شده است. ایست توسط بیش از 100 میلیون کاربر مورد استفاده قرار می گیرد.

طبق گزارشات گارتنر،‌ در سال ۲۰۱۱ شرکت ESET بیشترین میزان رشد در بخش امنیت کاربری را تجربه کرده است. این شرکت توانسته است در دسته بندی بازار گوشه ای مجیک کوادرانت گارتنتر قرار بگیرد. طبق همین گزارش ESET توانسته است رکورد بالایی از نصب این نرم افزار انتی ویروس را در اروپا و خاورمیانه و افریقا و همچنین در اروپای غربی بدست اورد.

همچنین در قسمت امریکای شمالی در بخش کسب و کار های کوچک و متوسط نیز رشد قابل توجهی داشته است. گرچه ESET توانسته است در این بخش به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند اما همچنین از فقدان عمیق راهکارهای سازمانی و ضعف سرمایه گذاری لازم در عملکردهای کلیدی مانند کنترل اپلیکیشن و مجازی سازی رنج می برد.

ایست برای شرکت هایی که بدنبال یک میانبر برای یک ضد بدافزار سبک و موثر هستند گزینه مناسبی است. آنتی ویروس تحت شبکه ESET NOD32 با تکیه بر ویژگی هایی مانند حفاظت در برابر تهدیدات ناشناخته و جدید، سرعت بسیار بالا، پوشش کامل انتظارات کاربران و رابط کاربری ساده، توانسته است تا حدی بسیار زیادی نیازهای امنیتی سازمان ها را پوشش دهد. همین ویژگی باعث شده بسیاری از سازمان ها از این آنتی ویروس استفاده کنند.

شرکت سما سامانه تجهیز مفتخر است که نمایندگی محصولات این شرکت در ایران را برعهده دارد. و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد

CLOSE
CLOSE