درباره شرکت ManageEngine

درباره شرکت ManageEngine

درباره شرکت ManageEngine

شرکت ManageEngine

شرکت ManageEngine تولید کننده محصولات حرفه ای در زمینه مدیریت دیتاسنتر و مدیریت شبکه های بزرگ سازمانی می باشد. این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت ZOHO بوده که در سال ۱۹۹۹ میلادی تاسیس گردیده و محصولات متنوعی را در حوزه مدیریت و مانیتورینگ به دنیا معرفی کرده است. دفتر مرکزی این کمپانی در ایالت کالیفرنیا بوده و تیم برنامه نویسی، R&D و پشتیبانی آن در کشور هند مستقر می باشد. بیش از ۹۰٫۰۰۰ شرکت در سراسر جهان به محصولات ManageEngine برای مدیریت شبکه‌ها و Datacenter ها ، برنامه‌های کاربردی کسب و کار، خدمات و امنیتIT اعتماد کرده‌ و بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ مدیر شبکه با استفاده از نسخه‌های رایگان این محصولات، سیستم های شبکه خود را بهینه‌ سازی نموده اند.

قابلیت های اساسی :
– یک سامانه جامع و یکپارچه
– مدیریت و مانیتورینگ شبکه های همگن و ناهمگن
– پشتیبانی از طیف گسترده ای از منابع شبکه شامل تجهیزات شبکه، LAN و WAN، ارتباطات VOIP، سرورهای فیزیکی و مجازی (VMware و Hyper-V)، سرویس دامین کنترلر، سرویس Exchange، سرویس SQL و …
ویژگی های مهم
راهکار Manage Engine به صورت خودکار نقشه شبکه را تولید می کند. بر دسترس پذیری و کارآیی تجهیزات و اینترفیس نظارت می کند. از Cisco IPSLA برای مانیتورینگ لینک های ارتباطی، ارتباطات VOIP پشتیبانی می کند. از پروتکل های Net Flow، sFlow، IP FIX و … نیز پشتیبانی می کند.
• مانیتورینگ بستر مجازی با استفاده از بیش از ۱۰۰ مولفه ی حرفه ای (Vmwareو Hyper-V)
• مانیتورینگ وضعیت سخت افزاری سرورهایDell، HP و IBM شامل دما، وضعیت فن و …
• بیش از ۱۰۰ نوع گزارش متنوع در خصوصAvailability و کارآیی
• ارائه گزارش های روزانه، هفتگی، ماهیانه و یا در یک بازه زمانی مشخص
• امکان استخراج گزارش با فرمت هایHTML ، PDF ، XLS

شرکت سما سامانه تجهیز مفتخر است که نمایندگی محصولات این شرکت در ایران را برعهده دارد و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

CLOSE
CLOSE