درباره شرکت Paessler AG

درباره شرکت Paessler AG

درباره شرکت Paessler AG

شرکت Paessler AG

شرکت Paessler AG در سال 1997 و در شهر نورنبرگ تاسیس گردید و در حال حاضر فعالیت های خود را در سطح بین المللی انجام می دهد.
شرکت Paessler AG توسط یک دانش آموز بنام Drik Paessler به منظور توسعه نرم افزاری که بخشی از سفارش Fireball است، راه اندازی شد. پس از اینکه این نرم افزار چند بار شکست خورد، دیرک پاسلر اولین محصول مهم خود را با نام Webserver Stress Tool ارائه داد و چند سال بعد، با کمک Jens Rupp، محصول IPCheck Server Monitor را ایجاد کردند.
بین سال های 2001 الی 2003 به منظور رفع نیاز نظارت بر عملکرد نرم افزارها، نرم افزار PRTG بوجود آمد.

PRTG Network Monitor را می توان به عنوان یک ابزار حرفه ای نظارت و کنترل شبکه های کامپیوتری معرفی کرد که با کمک آن می توان کارهایی از قبیل نظارت بر up/downtime، ترافیک شبکه، packet sniffing و … را به راحتی انجام داده و گزارش های کلی یا جزئی به منظور ارائه تجزیه و تحلیل دقیق از عملکرد شبکه تهیه کرد. رابط کاربری مبتنی بر وب این برنامه امکان پیکربندی سریع تنظیمات دلخواه مربوط به نظارت بر دستگاه های شبکه و سنسورهای آن ها را برای کاربران فراهم می کند.

روش های متداول اکتساب داده

اغلب روش های متداول مربوط به اکتساب داده در شبکه مانند SNMP & WMI, Packet Sniffing و NetFlow توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. PRTG Network Monitor را می توان برای شبکه هایی همچون شبکه های موجود در یک ISP و روتر ها و سوئیچ های مورد استفاده در آن ها استفاده نمود. از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به بهینه سازی سیستم ها دستگاه های مورد استفاده به منظور کاهش Downtime، مدیریت بر گروه ها و یوزرهای مدیریتی در شبکه، مشاهده چگونگی فعالیت device ها در روزهای مختلف و دوره های تعیین شده، ارسال آلارم های تعریف شده به گوشی همراه و … اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PRTG Network Monitor
– تشخیص خودکار دستگاه های موجود در شبکه پس از نصب
– رابط کاربری تعاملی و قابل تنظیم
– نظارت کامل و دقیق بر کلیه دستگاه های موجود در شبکه
– نمایش تنظیمات پیکربندی به صورت سلسله مراتبی درختی با پشتیبانی از ویژگی ارث بری تنظیمات
– معماری مدرن و عملکرد بهینه نرم افزاری
– کنترل پهنای باند مورد استفاده
– بیش از ۵۰ نوع سنسور به منظور فراهم آوردن یک نظارت جامع در شبکه های کوچک یا بزرگ
– نظارت بر کارایی و در دسترس بودن اجزای شبکه
– امکان کنترل روترها و سوئیچ های شبکه
– و …

CLOSE
CLOSE