رادار F-Secure

F-secure Radar

رادار F-Secure

مدیریت آسیب پذیری های بحرانی سازمان ها

سرویس اف سکیور رادار یک پلتفرم یکپارچه اسکن و مدیریت آسیب پذیری است. با استفاده از F-Secure Radar به راحتی می توانید تمام آسیب پذیری های داخلی و خارجی را شناسایی کرده و گزارش ریسک ها و خطرات را تهیه کرده و از اجرای قوانین و استاندارد های امنیتی فعلی و آتی ( مانند PCI و GDPR ) اطمینان حاصل کنید. این محصول به شما دید کافی و شفافی در زمینه امنیت سایبری می دهد که با تکیه بر آن می توانید نقشه دقیقی از تهدیدات تهیه کرده و به هرگونه آسیب پذیری حیاتی واکنش مناسب نشان دهید.

پیش بینی و تهیه نقشه خطرات امنیت سایبری بهترین ابزار پاسخ گویی به تهدیدات سایبری است و سامانه مدیریت آسیب پذیری این کار به بهترین شکل ممکن انجام می دهد

 


دقت در شناسایی آسیپ پذیری

هر سرویس یا محصول یا نرم افزار جدیدی که به محیط شبکه سازمان متصل می شود، حاوی آسیب پذیری های بحرانی مرتبط با سازمان است که همچون یک در ورودی برای مجرمان سایبری عمل می کند . جهت رفع این آسیب پذیری ها سازمان باید اقدامات مقتضی را قبل از حمله هکر ها انجام دهد اما با این وجود هنوز بسیاری از شرکت ها مقوله امنیت سایبری را جدی تصور نمی کنند.

مدیران امنیت سازمان باید این امکان را داشته باشند که از چند موضع و دیدگاه متفاوت به ارزیابی آسیب پذیری ها بپردازند تا درک درستی از آسیب پذیری بدست آورند و میزان خطرات را به حداقل رسانده و همچنان مطابق با استاندارد های اجباری باقی بمانند.



شناسایی و هویدا کردن تهدیدات احتمالی

برخلاف سایر محصولات اسکن آسیب پذیری موجود در بازار، ویژگی های F-Secure Radar که به نام Internet Asset Discovery خوانده می شود با استفاده از تکنولوژی وب کرولینگ تهدیداتی که به بخش Deep Web هم اشاره می شوند را شناسایی می کند. به عبارت دیگر F-Secure Radar به شما امکان می دهد اهداف بسیاری را همزمان اسکن کنید تا به سرعت تهدیداتی که متوجه شبکه شما می شود را شناسایی کرده و حتی میزان تهدیداتی که در خارج از شبکه شما نیز اتفاق می افتند نشان دهد.

دارایی های معنوی و برند های موفق معمولا اهداف وسوسه انگیزی برای فعالیت های خرابکاری و حملات سایبری می باشند. این اقدامات می تواند شامل تخطی از برند باشد بدین معنی که یک شرکت دیگر خودش را به جای برند شما معرفی کند و از برند شما سواستفاده کند. و یا می تواند شامل حملات فیشنگ برای استخراج اطلاعات کاربرانی باشد که به سایت شما مراجعه می کنند و یا حتی استفاده از دامنه های جعلی با استفاده از کاراکتر های مشابه به دامنه شما باشد که ترافیک اینترنتی را از سایت شما سرقت کند. سازماهای بسیاری نسبت به این نوع خطرات اطلاعات اندکی دارند.



آشکارسازی جامع     

تهیه نقشه جامع آسیب پذیری از طریق پیمایش تمام تجهزات و سیستم ها و نرم افزاری های داخل شبکه.

مدیریت امنیتی یکسره

با استفاده از F-Secure Radar هیچ تهدید امنیتی از چشم شما پنهان نمی ماند. و بدون قطع شدن فرایند های جاری سازمان به سرعت آسیب پذیری ها و خطرات را در دامنه های مختلف شناسایی کرده و با استفاده از اسکن های برنامه ریزی شده و تیکتینگ ضمن حفظ جریان کاری به الویت بندی خطرات و ریسک ها می پردازید.

تهیه گزارش ریسک ها  

با استفاده از اطلاعات بدست آمده می توانید گزارشات دقیقی از وضعیت امنیتی سازمان خود تهیه کرده و نشان دهید که تدابیر امنیتی به کار گرفته شده چگونه می تواند موجب تداوم فرایند کاری سازمان گردد.

کاهش هزینه

مدیریت آسیب پذیری ها روش بسیار موثری جهت کاهش هزینه های امنیتی سازمان شماست . شناسایی و مدیریت آسیب پذیری ها بسیار مقرون بصرفه تر و ارزان تر از زمانی است که یک حادثه امنیتی رخ می دهد و شما مجبور به مقابله با آسیبت های وارده شده به سازمان هستید. همچنین با استفاده از منابع ابری رادار بطور موثری می توانید هزینه های امنیتی خود را کاهش دهید.



خط مقدم شما چیست؟

خط مقدم یک سازمان در واقع مجموعه خطرات سایبری است که متوجه سازمان می گردد. این خط مقدم شامل تمامی زیرساخت شبکه و نرم افزار ها و وب اپلیکیشن های داخلی و اینترنت مورد استفاده سازمان می باشد.

F-Secure Radar مشخص می سازد آیا سازمان شما آسیب پذیر است و شما را قادر می سازد خط مقدم خود را کوچک تر کنید تا میزان آسیب پذیری شما نیز کاهش یابد.

با F-Secure Radar تیم امنیت سایبری شما می تواند خط مقدم سازمان را با توجه به موارد زیر ترسیم کند:

  • تمامی آسیب پذیری های احتمالی شناخته شده و شناخته نشده که متوجه کسب و کار شما است
  • کنترل های نرم افزاری و سخت افزری و فریم ورک و شبکه ها
  • ای تی سایه،‌سیستم های خارجی که تنظیمات نامناسب دارند،‌سایت های بد افزاری،‌هاست های مرتبط با وب سایت
  • خطرات ناشی از شرکا و پیمانکاران خارجی
  • فیشینک و سوءاستفاده از برند
CLOSE
CLOSE