راه حل های Manage Engine برای Cloud
IT Management from the Cloud
IT Management from the Cloud
راهکارهای مدیریت IT فوق مدرن ما که روی پلتفرم Zoho ارایه می شود به بیش از 25 میلیون کاربر در سراسر جهان سرویس می دهد
راه حل امنیتی :
Mobile Device Management
Mobile Device Manager Plus
- نرم افزار مدیریت تلفن همراه end-to-end مبتنی بر SaaS
- توزیع و مدیریت نرم افزار بصورت عمومی
- تمرکز بر امنیت دستگاه های تلفن همراه و داده های شرکت ها
ITIL-Ready Help Desk
ServiceDesk Plus
- فناوری نرم افزاری مبتنی بر وب با ویژگی یکپارچگی و مدیریت پروژه بر اساس چارچوب ITIL
- مورد استفاده توسط بیش از 120000 شرکت و سازمان
- در دسترس برای 29 زبان مختلف
Automated Patch management solution – on premise and on cloud
Patch Manager Plus
- اتوماسیون اعمال وصله مبتنی بر ابر برای ویندوز و بیش از 250 برنامه جانبی
- فرایند تشخیص خودکار برای استقرار وصله ها
- اسکن منظم برای آسیب پذیری ها و وصله های امنیتی
- کنترل اطلاعیه های کاربری، سفارشی سازی و وصله ها
- پیروی مداوم با حفظ استانداردهای امنیتی
- جلوگیری از وصله ها برای گروه ها و برنامه های خاص
Website and Server Monitoring
Site24x7
- نمایش وضعیت عمومی صفحات برای APIها در مورد سرویس هایتان
- نظارت بر تجربیات بازدیدکنندگان صفحات وب و وب اپلیکیشن های شما از 50 نقطه در سراسر دنیا
- نظارت بر برنامه ها و عملکرد سرویس وب از مکان های نزدیک به مشتریان خود
- مکملی برای ManageEngine Applications Manager برای نظارت بر تجربه کاربران از طریق مرکز اطلاعات
Office 365 management, reporting, and monitoring
O365 Manager Plus
- ابزار گزارش گیری Office 365، مانیتورنیگ، مدیریت و حسابرسی
- استفاده از گزارش های بیرونی برای Exchanage Online، Azure Active Directory، OneDrive برای کسب و کارها و همچنین گزارش های امنیتی، مدیریت انطباق پذیری و لایسنس ها برای Office 365
- مانیتورنیگ صحت خدمات Office 365 در سراسر ساعات و ارسال اطلاعیه های فوری پس از قطع خدمات از طریق ایمیل
- نظارت بر طیف گسترده ای از ویژگی های مدیریتی Exchange Online و Azure Active Directory بدون نیاز به نصب Office 365
- پیگیری فعالیت های کاربران در Exchange Online، Azure Active Directory، OneDrive برای کسب و کارها
- شخصی سازی هشدارهای فعالیت های بحرانی و تغییراتی در محیط Office 365 به ازای هر سرویس Office 365
Instant remote support and unattended access in the cloud
Zoho Assist
- بدون نیاز به نصب برای شروع یک جلسه از راه دور
- جلسات پشتبانی از راه دور در داخل و خارج از شبکه
- انتقال فایل ها، راه اندازی مجدد و اتصال دوباره (در هر دو حالت نرمال و safe mode)
- ارائه راه حل مبتنی بر وب برای پشتبانی از مشتریان با شناسه منحصر به فرد
- انتقال اطلاعات در بستر پروتکل امن SSL 128-bit AES