فایروال فورتی گیت Fortigate

نمایندگی فورتی گیت در ایران

فایروال فورتی گیت Fortigate

معماران امنیتی همیشه درگیر این مسئله هستند که چگونه محافظت جامعی شامل جلوگیری از نفوذ، فیلتر کردن وب، نرم افزار ضد ویروس و کنترل نرم افزار داشته باشند و همیشه این موضوع یکی از چالش های بزرگ برای آنها محسوب می شود. موسسه گارتنر تخمین می زند که تا سال 2019 بیش از 80% از ترافیک شرکت ها رمزگذاری خواهد شد و 50% از حملات هدفمند سازمانی در ترافیک رمزگذاری شده پنهان خواهد شد.

FortiGate Next Generation Firewall از پردازنده های هدفمند ساخته شده و سرویس های هوشمند اطلاعات امنیتی از آزمایشگاه FortiGuard استفاده می کند تا بالاترین سطح امنیت را همراه با میزان عملکرد بالا از جمله ترافیک رمزگذاری شده، ارائه نماید. فایروال های Fortigate با دید و نظارت خودکار بر برنامه ها، کاربران و شبکه، پیچیدگی ها را کاهش می دهد و رتبه بندی های امنیتی را برای اتخاذ بهترین شیوه های امنیتی فراهم می کند.


 

 


فایروال های سازمانی Fortigate موارد زیر فراهم می کنند:

  • رویکرد امنیتی یکپارچه که محافظت جامعی در مقابل تهدیدهای پیشرفته فراهم کرده و از ایجاد آسیب پذیری در شبکه جلوگیری می کند.
  • فناوری پردازنده ی امنیتی خلاقانه (SPU) که سرویس های امنیتی لایه کاربرد با توان بالا را فراهم می کند (NGFW، بازرسی SSL و محافظت در مقابل تهدید).
  • سریعترین موتور بازرسی SSL صنعتی به محافظت در مقابل بدافزاری که در ترافیک SSL/رمزنگاری شده پنهان شده است، کمک می کند.
  • اعتبارسنجی شخص-ثالث مستقل که از کارآمدی برتر و بهترین قدرت/قیمت پشتیبانی می کند.
  • مدیریت یکپارچه که استقرار را تسهیل کرده و سیاست های امنیتی سازگار را با کنترل دانه بندی شده و قابلیت مشاهده در طول شبکه فراهم می سازد.


فایروال های فورتی گیت دارای 3 دسته راه حل امنیتی برای سازمان های کوچک، سازمان های متوسط و سازمان های بزرگ می باشد:


 

 

 

 


خدمات امنیتی

فایروال های Fortigate به روزرسانی های امنیتی را بطور مستمر از سرویس های امنیتی FortiGuard Labs دریافت می کنند. وجود ماژول های پیشگیری از نفوذ، ضد تروجان، کلود سندباکس، کنترل برنامه و وب فیلترنیگ، شرکت ها را از حملات ناشناخته محافظت می کند.



معرفی مختصر از فایروال های Fortigate

CLOSE
CLOSE