فایروال Fortigate برای سازمان های بزرگ

فایروال Fortigate برای سازمان های بزرگ

فایروال Fortigate برای سازمان های بزرگ
تامین امنیت شبکه بصورت پیشرفته با توان عملیاتی بالا با Fortigate NGFW
فایروال نسل بعد Fortigate NGFW

برای کارآمد بودن در مقابل تهدیدهای در حال تکامل امروزی، راه حل امنیتی ارائه شده توسط شما باید به طور قابل اعتماد به کنترل ترافیک شبکه از طریق آگاهی از برنامه های کاربردی، کاربران و محتوا داشته باشد. برای کارآمد بودن، باید امکان یکپارچه سازی با مدیریت ساده بوده و به آسانی مقیاس پذیر باشد.


فایروال نسل بعد Fortigate NGFW سازمان شما را توانمندساخته و با استفاده از موارد زیر امن می سازند:

  • محافظت با رتبه بندی بالا که توسط آزمایشگاه های NSS، virus bulletin و مقایسه های AV آزمایش شده است.
  • قابلیت مشاهده و کنترل عمیق برنامه های کاربردی، دستگاه ها و کاربران.
  • امنیت ساده با مدیریت آسان و راه حل با سکوی کاری منحصر به فرد
  • گزارش های قابل اجرا برای اجرای سیاست ها، درک حملات هدف و حصول انطباق

FortiGate 7000 Series

سری های فورتی گیت 7000E، دیواره های آتش شاسی کلاس سازمانی فورتی نت هستند که در قالب چندین پیکربندی مختلف برای برآوردن نیازهای مشتری وجود دارند، سری های 7000E شامل 7030E، 7040E و 7060E شده و انعطاف پذیری و سادگی استقرار را با NGFW بالا و توان محافظت در مقابل تهدید، ظرفیت و مقیاس بالا برای امن سازی میزان گسترده ای ترافیک ابر و موبایل فراهم می کنند.

Fortigate5000series

توان عملیاتی بالا و قابلیت ارتجاعی در محیط های مرکز-داده سازمانی فراهم می کند. فایروال فورتی گیت سری 5000 مولفه های سخت افزاری کلاس-حامل پیمانه ای را با امنیت شبکه ی یکپارچه و تسریع یافته ی فورتی ASIC از سیستم عامل فورتی برای ارائه ی توان عملیاتی تا حداکثر 1 ترابایت در هر ثانیه یکپارچه می سازد.

FortiGate 3000 Series

آخرین فایروال سازمانی Fortigate مدل 3900E است که خانواده ی سری 3000 را گسترش می دهد. فایروال فورتی گیت سری 3000 به شما قدرت بالایی را تا حداکثر 1 ترابایت در هر ثانیه و تاخیر خیلی پایین ارائه می نماید. مدل های Fortigate 3000 تنها دستگاه های امنیتی غیر-شاسی در بازار برای پشتیبانی از اتصال 40 GE و 100 GE هستند-حداکثر مقیاس پذیری را ارائه می کنند.

FortiGate 2000 Series

فایروال فورتی گیت سری 2000 از دیواره های آتش سازمانی، آخرین نوآوری فورتی ASIC ما را مشخص ساخته و امنیت و توان تا حداکثر 152 گیگابایت در هر ثانیه فراهم می کند. فورتی گیت سری 2000 برای سازمانی که به دنبال محافظت از بخش های داخلی و لبه با بازرسی SSL برتر و قدرت NGFW است، طراحی شده است.

FortiGate 1000 Series

فایروال فورتی گیت سری 1000 توان بالا تا حداکثر 80 گیگابایت در هر ثانیه و تاخیر خیلی پایین ارائه مینماید. رابط های کاربری با سرعت بالا تا حداکثر 10 GE با چگالی پورت بالا دارد که حداکثر انعطاف پذیری و مقیاس پذیری را فراهم می کند.


مشاهده تمام مدل های رده سازمانی بزرگ




CLOSE
CLOSE