معرفی شرکت IPSwitch

معرفی شرکت IPSwitch

معرفی شرکت IPSwitch

شرکت Ipswitch

شرکت Ipswitch یک توسعه دهنده نرم افزار مدیریت اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. این شرکت در سال 1991 در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و در Burlington، ماساچوست مستقر است و در آتلانتا (آلفارتا) و آگوستا، جورجیا، یوتا، مدیسون، ویسکانسین و گالوی ایرلند فعالیت دارد.
شرکت Ipswitch محصولات خود را مستقیم و همچنین از طریق توزیع کنندگان، نمایندگان مجرب و تولید کننده های مستقر شده در ایالات متحده، کانادا، آمریکای لاتین، اروپا و اقیانوس آرام به فروش می رساند.
شرکت Ipswitch بر اساس یک فرض ساده تاسیس شد: برای تولید نرم افزار IT که در آن زمان امکان پذیر و عملی شد. مجموعه ای از راه حل های شبکه و امنیت Ipswitch شامل WhatsUp Gold برای نظارت بر شبکه و MOVEit و WS_FTP برای انتقال فایل امن است. تمرکز Ipswitch بر موفقیت های مشتری توسط یک جامعه آنلاین با بیش از 115،000 عضو نشان داده شده است. این شرکت دارای دفاتر در سراسر ایالات متحده آمریکا، اروپا، آسیا و آمریکای لاتین است.
Ipswitch ارزش برجسته ای را برای تیم های فناوری اطلاعات ارائه می دهد: ابزار قدرتمند و آسان برای استفاده در امنیت فایل های مدیریت شده و نظارت بر یکپارچه IT برای شبکه ها، سرور ها، برنامه های کاربردی، محیط های مجازی، ابر و ذخیره سازی. دهها هزار تیم فناوری اطلاعات در سراسر جهان به محصولات شرکت Ipswitch وابسته هستند تا اطمینان حاصل شود که فرآیندهای کسب و کار موفق و ایمن و قابل اطمینان و زیرساختهای فناوری اطلاعات و ابر، به درستی انجام می شوند.
مهمترین محصول این شرکت WahtsUp Gold می باشد.
برای تضمین سطوح دسترس پذیری و عملکردی که سازمان شما از زیر ساخت های IT انتظار دارد، WhatsUp Gold یک مجموعه پایش IT یکپارچه را با قیمتی رقابتی ارائه داده است.
این محصول با بیشترین کارایی و مناسب ترین هزینه، مطرح ترین راهکار موجود در صنعت می باشد که بر روی بیش از 150000 شبکه در سراسر جهان پشتیبانی شده است

CLOSE
CLOSE