نرم افزار جلوگیری از نشت اطلاعات Secure Tower

راهکار جلوگیری از نشت اطلاعات | DLP

نرم افزار جلوگیری از نشت اطلاعات Secure Tower

Secure Tower یک راهکار پیچیده و سطح بالا است که برای حفاظت در مقابل نشت داده ها و نظارت بر فعالیت های کارمندان در شبکه طراحی شده است.

Secure Tower یک سیستم ترکیبی است که به راحتی با شبکه شرکت یکپارچه شده و موارد زیر را برای کسب و کار به ارمغان می آورد :


نظارت بر کارمندان

مدیران دپارتمان ها و مدیران ارشد می توانند تصویر کاملی از نحوه کار کارکنان در روزها را بدست آورند و توزیع وظایف، شرایط، و ایجاد تیم های پروژه ای موثر را تنظیم کنند.

جلوگیری از نشت اطلاعات

SecureTower یک ابزار جامع برای حفاظت از داده های سازمانی است. اسناد مهم، پایگاه داده های مشتری و شرکا، اسرار تجاری، مالکیت معنوی و سایر اطلاعات با ارزش، تحت کنترل کامل هستند.

بایگانی از ارتباطات تجاری

SecureTower تمام اطلاعات منتقل شده و دریافت شده را ذخیره می کند و حتی اگر اطلاعات از روی یک سیستم خاص حذف شوند قابل دسترس و بازیابی خواهند بود.


Secure Tower یک راهکار نرم افزاری است که کنترل روی نشت داده ها را در کانال های زیر فراهم می آورد :


 

 


فعالیت های شبکه را نظارت کنید

Secure Tower گزارش های آماری جامعی را در مورد فعالیت های کارمندان در شبکه تهیه کرده و شما با کمک چارت ها و دیاگرام های ارائه شده می توانید مشاهده کنید که منابع سازمانی شما چگونه مورد استفاده قرار گرفته و از این رو کارآمدی کارمندان خود را ارزیابی کنید. Secure Tower گزارش های تفصیلی از رویدادهای نشت اطلاعات را برایتان مهیا می کند که در آن مشخص شده است که رویداد مورد نظر چه وقت، تسط چه کسی و در کدام شبکه و حتی در کدام کامپیوتر پذیرفته شده است.

بصری سازی فعالیت کارمندان، امکان مقایسه نظیر به نظیر آنها و شاخض های فعالیت آنها را فراهم آورده که برای بازه زمانی خاصی تعیین شده باشد. با استفاده از این محصول، مدیریت سازمان و تیم امنیتی که می خواهند بدانند کامندان سازمان چگونه از منابع شرکت استفاده می کنند، می توانند فعالیت های کارمندان را ردگیری و نظارت کنند.



 

 


بایگانی یکپارچه ارتباطات

شرکت های بزرگ تمایل دارند که تمامی ارتباطات نوشتاری را (چه داخلی و چه خارجی) نگهداری کنند. درصورتی که اطلاعات مورد بحث توسط کارمندان و مدیران و یا مشتریان گم شوند یا در مورد آنها سوتفاهم پیش بیاید و یا فراموش شود، ارتباطات نوشتاری می توانند کمک خوبی باشند تا به سرعت اطلاعات لازم پیدا شده و رویدادهای گذشته بازیابی شوند.

تمام اطلاعات پایش شده، تحلیل شده و در یک پایگاه داده ذخیره می شوند، از این رو سازمان ها قادر خواهند شد تا رویدادهای نشت داده را از جنه زمان گذشته بررسی کنند، بعد از انتخاب یک پیام مشخص، تاریخچه کامل پیام فراهم خواهد شد.



دستیابی به بالاترین سطح امنیت

عملکرد بالا برای کنترل داده ها

Secure Tower با تحلیل تمام ترافیک بر مبانی زمینه ها، مولفه ها و قوانین آماری که از پیش تعریف شده اند، نشت اطلاعات را نظارت کرده و در این فرآیند مورفولوژی را هم در نظر می گیرد. این سیستم اطلاعات تفصیلی را در مورد ارسال کننده داده و گیرنده آن و همچنین متن کامل پیام، مهیا می کند. با استفاده از کنترل داده ها براساس اصطلاحات و عبارات عادی و اثرانگشت های دیجیتال اسناد و پایگاه داده ها، حفاظت کامل امری تضمین شده است.

خط مشی های امنیتی انعطاف پذیر

Secure Tower نشت داده ها را با تحلیل ترافیک بر مبنای قوانین امنیتی از پیش تعیین شده کنترل می کند. در صورتی که یک نشت امنیتی اتفاق بیفتد، Secure Tower بصورت خودکار یک ایمیل هشدار را به مدیر امنیت اطلاعات ارسال می کند.

از این رو دپارتمان امنیت هربار بصورت خودکار هشدارهایی را درباره انتقال غیرمجاز داده ها و اطلاعات دریافت می کند، حتی اگر این اطلاعات از طریق کانال های رمزنگاری شده یا پروتکل های SSL ارسال شده باشند.


شناسایی کاربران بصورت آنی

Secure Tower می تواند با اندپوینت هایی که به ترمینال سرور متصل شده اند، کار کند. می توانید این کاربران را شناسایی کرده، و بصورت خودکار تمام ترافیک آنها را آنالیز کنید. در حقیقت برای Secure Tower فرقی نمی کند که ارتباط از نوع عادی می باشد یا سرور ترمینال، تمام کاربران به یک صورت کنترل می شوند.

Secure Tower با شناسایی دقیق کاربر ارسال کننده داده ها، ساعت های کاری کهصرف بازرسی ها و تحقیقات مربوط به نشت داده ها می شوند را به حداقل می رساند.

یکپارچه شدن با اکتیو دایرکتوری

زمانی که محصول DLP را نصب می کنید، باید به آن آموزش دهید تا تمام کاربران شبکه شما را شناسایی کند. با Secure Tower اینکار به سادگی تمام انجام می شود زیرا تمام کاربران اکیتو دایرکتوری شما ثبت شده اند در رابط کاربری Secure Tower وارد می شوند. این قابلیت مخصوصا برای شرکت های بزرگ با تعداد کارمندان بالا، بسیار اهمیت دارد زیرا کار دفتر را بسیار کاهش می دهد.


 

چرا Secure Tower ؟

  • کنترل جامع و کامل روی نشت داده های شخصی

تمام مکالمات کنترل می شوند، برنامه های پیام رسان مانند تلگرام، اسکایپ و …، ایمیل های داخلی و خارجی و همچنین محتوای اسناد و پایگاه داده های حساس

  • قیاس پذیری و چند جزئی بودن Secure Tower

این سیستم حاوی عامل های سرور متعددی است که هرکدام وظایف گوناگونی را انجام می دهند و شامل یک ابزار منحصربه فرد برای ردگیری تمام داده های منتقل شده می باشد.

  • نصب متمرکز تمام عوامل سیستم و کار در یک کنسول واحد

یک محصول مناسب باید گزینه های نصب انعطاف پذیری داشته و بتواند سیستم را برای نیازهای خاص یک سازمان، شخصی سازی کند. بعد از نصب Secure Tower شما کارایی آن را حس خواهد کرد.

  • قابلیت نصب آسان و یکپارچه شدن با شبکه موجود

برای نصب این محصول هیچ تجربه خاصی مورد نیاز نیست. اگر توانسته باشید هر نرم افزار دیگری را در محیط ویندوز نصب کرده باشید، پس این محصول را هم به راحتی می توانید نصب کنید.

CLOSE
CLOSE