نمایندگی نرم افزار تست نفوذ Acunetix

نرم افزار تست نفوذ Acunetix (اکیونتیکس)

نمایندگی نرم افزار تست نفوذ Acunetix

امنیت سایت خود را با Acunetix چک کنید

شرکت Acunetix واقع در کشور انگلستان می باشد که در زمینه تست نفوذ صفحات وب بصورت گسترده و حرفه ای فعالیت می کند. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده نرم افزار در این زمینه می باشد و همینطور در گارتنر جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است.

این محصول مورد تایید NSA آمریکا، سازمان ناسا، Sony و … می باشد.


 

 

 


70% سایت ها دارای آسیب پذیری هایی هستند که می توانند منجر به سرقت اطلاعات حساس شرکت ها مانند اطلاعات کارت اعتباری و لیست مشتریان شود. امنیت وب سایت باید در هر سازمان یک اولویت اصلی باشد اما متاسفانه در بسیاری از سازمان ها موضوعی پیش پا افتاده تلقی می گردد. هکرها همچنان روی برنامه های تحت وب مانند فروشگاه ها، فرم ها، صفحات ورود و محتوای پویا تمرکز می کنند. برنامه های کاربردی وب 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته، در دسترس هستند و اطلاعات ارزشمندی را کنترل می کنند، زیرا اغلب آنها دسترسی مستقیم به داده های Back-end دارند.



فایروال ها، گواهی نامه های SSL و شبکه ها و سرورهای ایمن شده، هیچ یک قادر به جلوگیری از نفوذ هکرها نیستند. Acunetix (اکانتیکس) بطور خودکار وب سایت ها و برنامه های کاربردی تحت وب را برای SQL Injection ، XSS ، XXE ، SSRF ، CSRF ، Host Header Attackers و بیش از 3000 آسیب پذیری دیگر برنامه های تحت وب، آزمایش می کند. علاوه بر این، Acunetix (اکیونتیکس) ابزارهای مدیریت آسیب پذیری را فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که آسیب پذیری ها نه تنها کشف شده اند، بلکه در شرایط بحرانی بودن کسب و کار، بهبود می یابند.

برخی از قابلیت های Acunetix


شرکت سماسامانه تجهیز، به عنوان نماینده رسمی نرم افزار Acunetix در ایران، آماده ی ارائه خدمات در زمینه فروش، پشتیبانی و آموزش می باشد


آشنایی با ویژگی های بیشتر Acunetix

فناوری‌های خلاقانه Acunetix


قابلیت استفاده بصورت Online یا On Permise

نرم افزار اسکنر امنیتی Acunetix به دو صورت Onilne و On Permise قابل دسترس می باشد. ورژن Online می تواند بصورت سالانه و برای هر تعداد از اهداف اسکن لایسنس داشته باشد. نسخه On Permise نیز به به دو حالت Standard و Enterprise قابل دسترس می باشد که تفاوت این دو در تعداد همزمان اسکن، نحوه ی گزارش گیری و برخی از امکانات می باشد.

تمام نسخه ها به کاربران اجازه می دهند تا بطور خودکار و با دقت بالا به انجام گسترده آزمایش های تست نفوذ بپردازند.

قابلیت های acunetix در یک نگاه

CLOSE
CLOSE