لیست بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸

لیست بهترین آنتی ویروس 2018 - بهترین آنتی ویروس سال - اف سکیور

لیست بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸

اطمینان حاصل کنید که رایانه شما توسط آنتی ویروس محافظت شده است، همانطور که همیشه بوده است، بنابراین برای کمک به ابزارهای مناسب برای حفظ امنیت شما، این لیست از بهترین نرم افزار آنتی ویروس 2018 را ایجاد کرده ایم.

اگر شما ویندوز 10 را اجرا می کنید، ممکن است فکر کنید که Windows Defender ساخته شده است تا شما را امن نگه دارد. مطمئنا، رایگان و آسان برای استفاده است، اما آزمایش های مستقل نشان می دهد میزان حفاظت آن می تواند به میزان قابل توجهی پایین تر از رقبای پیشرو باشد.

همچنین، از آن به طور گسترده ای استفاده می شود، به این معنی است که اگر یک نویسنده ویروس می خواهد تا حد امکان به تعداد زیادی از رایانه ها آسیب برساند، ساختن چیزی که ویندوز Defender را از بین می برد، بزرگترین اولویت آنهاست.

آنتی ویروس های رایگان راه حل هایی هستند که می توانند با ابزارهای دیگر برای حفظ امنیت شما مورد استفاده قرار گیرند اما همیشه مجموعه ای کامل از ابزارهای نرم افزاری آنتی ویروس را ارائه نمی دهند. به همین دلیل، اگر ابزار ضدویروس همه جانبه ای که حفاظت در برابر آخرین تهدیدات را در اختیار شما قرار می دهد می خواهید ، پس پرداختن برای نرم افزار آنتی ویروس بهترین گزینه است.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید شروع به صرف هزینه های بزرگ کنید، و ما این لیست از بهترین نرم افزار آنتی ویروس را ارائه می دهیم که ویژگی ابزار مقایسه قیمت آن را به شما پیشنهاد می کند تا بهترین قیمت را برای حفاظت از خود پیدا کنید.

نکات مثبت : کاربری بسیار آسان، ارزش خوب نسبت به قیمت و خدمات، کنترل فرزندان از طریق آنتی ویروس

نکات منفی : مستعد False Positive

F-Secure Antivirus SAFE یک مجموعه عالی از ابزارهای نرم افزاری ضد ویروس است و در حالی که کمی گران تر از برخی از نرم افزارهای ضد ویروس دیگر در این لیست است، اما ویژگی های آن باعث می شود که هزینه های آن ارزشمند شوند. با F-Secure Antivirus SAFE، نرم افزار آنتی ویروس درخشان خود را از F-Secure همراه با خدمات حفاظت بانکی برای خرید آنلاین ایمن، ابزار ایمنی خانواده و یابنده دستگاه، که به شما اجازه می دهد دستگاه اندرویدی یا iOS خود را که گم کرده اید، در صورت نیاز از راه دور قفل یا آن را حذف کنید.

این آنتی ویروس به طور معمول حداکثر امتیاز حفاظت از لابراتوار AV-Test را دریافت می کند، بطوری که تاکنون 5 بار بعنوان بهترین آنتی ویروس از نظر AV-Test در سال های اخیر انتخاب شده است که از این حیث بین رقیبانش بی نظیر است. همچنین به طور کلی نمرات بسیار خوبی از لابراتوار AV-Comparatives نیز می گیرد. این لابراتوار همچنین می گوید که می تواند False Positive بیشتری را نسبت به اکثر رقیب ها تولید کند، اما این که چگونه بر عملکرد سیستم شما تأثیر می گذارد، بسته به نحوه استفاده از رایانه شما، متفاوت است.

رابط کاربری این آنتی ویروس یک ماژول کارا و پیشرفته است. استفاده از این رابط کاربری بسیار آسان است، همچنین سبک بوده و باعث کندی سیستم نمی شود. این آنتی ویروس کمترین تاثیر را روی عملکرد سیستم شما دارد و اگر شما نیاز به دخالت دارید، می توانید بطور کلی هرگونه مسئله ای را با چند کلیک حل کنید. در سال 2018، آنتی ویروس F-Secure Anti-Virus SAFE یک بسته جذاب است: سریع، سبک و قادر به اجرا در کناربسیاری از ابزارهای امنیتی دیگر بدون درگیری

BitDefender Antivirus Plus 2018 

نکات مثبت: دقت بالا، مدیریت پسورد

نکات منفی: منابع آن میتواند ضعیف باشد

موتور Bitdefender یکی از دقیق ترین و قابل اعتمادترین ها در این حوزه است. بعنوان مثال، توسط تمام لابراتورهای بزرگ مورد علاقه است.

با فیلتر کردن وب سایت های، دسترسی به این سایت ها را ممنوع می کند. همچنین یک مرورگر امن وجود دارد که معاملات مالی آنلاین را امن نگه می دارد و یک مدیر رمز عبور است که بصورت خودکار جزئیات کارت اعتباری را در فرم های وب وارد می کند.

BitDefender Internet Security 2018 بر روی AVP 2018 ساخته شده است و تعداد دستگاه هایی که تحت پوشش قرار گرفته اند، سه برابر تعداد اسپم، فایروال، مشاور والدین، رمزگذاری فایل و ویژگی های ضد سرقت ارائه می شود.

ESET NOD32 Antivirus 2018 Edition

نکات مثبت: بسیار قابل تنظیم، کنترل دسترسی دستگاه

نکات منفی: نسبتا گران است، برای مبتدیان مناسب نیست

ESET NOD32 Antivirus 2018 Edition ممکن است ناامید کننده باشد. هیچ فایروال، مدیریت گذرواژه، فریزر فایل، اسکنر آسیب پذیری یا هر یک از موارد اضافی که شما اغلب در جای دیگر پیدا خواهید کرد وجود ندارد. این بدان معنا نیست که قدرت این آنتی ویروس کم است، بلکه بیشتر بر پایه های آنتی ویروس تمرکز دارد.

ESET NOD32 Antivirus 2018 Edition همراه با محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب در زمان واقعی، لایه ضد باج افزار، محافظت از نفوذ، فیلتر کردن URL برای مسدود کردن وب سایت های مخرب و ماژول هایی برای جلوگیری از حملات با استفاده از PowerShell و اسکریپت های مخرب است.

ESET NOD32 Antivirus 2018 Edition برای مبتدیان مناسب نیست. رابط کاربری گاهی اوقات دست و پا گیر است، برخی از ویژگی ها بسیار پیشرفته هستند و حتی راهنما هم مفید نیست. هرچند کاربران با تجربه از توان و قابلیت تنظیم ESET قدردانی می کنند. حفاظت این آنتی ویروس، از حد متوسطبالاتر است که کار خوبي براي حفظ امنيت شماست و طراحي سبک را تضمين مي کند که سرعت شما را کم نمي کند.

یکی از ویژگی های جدید در نسخه 2018 UEFI Scanner این است که شما را از حملاتی که به کامپیوتر شما می شود، حتی قبل از اینکه ویندوز شروع به کار کند، محافظت می کند.

Kaspersky Anti-Virus 2018

نکات مثبت:یکی از بهترین بسته های امنیتی، فوق العاده آسان برای استفاده

نکات منفی: سوئیت های کسپرسکی ظرفیت بیشتری برای بهتر شدن دارند

آنتی ویروس کسپرسکی 2018 یک بسته امن امنیتی است که بر پایه های اصلی امنیت تمرکز دارد: فیلتر و بلاک URL های وب سایت های خطرناک، یک موتور آنتی ویروس دقیق، تهدیدات را شناسایی و حذف می کند وفن آوری های نظارت هوشمند اقدامات مخرب را ردیابی و معکوس می کنند.

ما به طور مرتب Kaspersky را در بهترین حالت در مسدود کردن نرم افزارهای مخرب و حذف آنها از یک سیستم آلوده یافتیم. علاوه بر این به طور مرتب در لابراتوارهایی مانند AV-Comparatives در رده های بالا رتبه بندی می شود. این برنامه همچنین برای استفاده آسان است. رابط کاربری را به خوبی طراحی کرده است که فقط تعدادی از دکمه ها و گزینه ها خیلی ساده نیستند اما پیچیده هم نیستند و بسیاری از دستورالعمل ها روی صفحه نمایش برای توضیح اینکه چگونه این آنتی ویروس کار می کند، وجود دارد.

اگر شما فقط به حفاظت دقیق، قابل اعتماد و سازگار، از نرم افزارهای مخرب نیاز دارید، Kaspersky Anti-Virus 2018 به شما کمک خواهد کرد.

Norton AntiVirus Basic 2018

نکات مثبت: حتی بدافزار جدید را بلوک می کندT تأثیر کم بر منابع سیستم

نکات منفی: افزونه مرورگر می تواند غیر قابل اعتماد باشد

Norton AntiVirus Basic 2018 یک شکارچی تروجان با کیفیت بالا است که می تواند به طور اتوماتیک از سیستم شما محافظت کند، همچنین بسیاری از تغییرات، گزینه ها و تنظیمات برای کسانی که به آنها نیاز دارند، ارائه می دهد، و آن را یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس در سال 2018 می کند.

مسدود کننده URL دستی شما را از وب سایت های مخرب دور می کند. برای مثال، اگر چیزی را از دست بدهد، یک سرویس عالی تشخیص فایل، بلافاصله بارگیری مشکوک را تشخیص می دهد و اگر نرم افزارهای مخرب هنوز راهی پیدا کنند، با نظارت رفتار هوشمندانه، آن را در اولین مشکل ایجاد می کند.

برخی مرورگرها می توانند با افزونه مشکل داشته باشند. Norton Identity Safe یک مدیریت رمز عبور همراه خود دارد که به درستی اجرا می شود. اما ما متوجه شدیم نسخه Chrome بعضی مواقع کار را بدون هیچ دلیل ظاهری متوقف می کند. ما شاهد تعداد بسیار زیادی از گزارش مشکلات مشابه هستیم، بنابراین به نظر می رسد موضوع جدی در اینجا وجود دارد

CLOSE
CLOSE