محصولات امنیتی شرکت Fortinet

محصولات شرکت فورتینت

محصولات امنیتی شرکت Fortinet

دیدگاه شرکت Fortinet از ابتدا، ارائه امنیت گسترده با کارایی بالا در زیرساخت IT بوده است. Fortinet با ارائه محصولات سطح بالا در حوزه امنیت، توانسته است یکی از شرکت های سرآمد در این زمینه باشد.

شرکت Fortinet در سال 2000 و در ایالت کالیفرنیا کشور آمریکا تاسیس شده است. این شرکت در ابتدا با نام Appligation Inc شروع به فعالیت کرد اما در ادامه نام شرکت به Fortinet تغییر پیدا کرد. این شرکت اولین محصول خود را در سال 2002 به بازار عرضه کرد.

این شرکت در زمینه امنیت شبکه، محتوای ارزشمند و همچنین محصولات رده بالای امنیتی را به اشتراک می گذارد که اطلاعات را به صورت کاملا ایمن نگه داری می کنند. امنیت یکپارچه و  منحصر به فرد این شرکت ترکیبی از پردازنده های امنیتی، یک سیستم عامل بصری و هوش مصنوعی شناسایی تهدید است تا به شما امنیت ثابت، عملکرد استثنایی، و دید بهتر و کنترل را بدهد، در حالی که مدیریت آسان تر را فراهم می کند.


 

 


واحد R&D این شرکت بسیار فعال می باشد بطوری که این شرکت با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر رقبا در زمینه ثبت اختراعات امنیتی در صدر می باشد. این جدول توسط اداره ثبت اختراع و علامت تجاری ایالات متحده صادر شده است.



 

 

 


نمایش زنده حملات سایبری در سراسر دنیا توسط

Fortinet

مشاهده



چرا Fortinet

امروزه سازمان ها نیازمند یک شبکه سریع و مطمئن و ایمن برای موفقیت هستند. این که آیا شما حق حفاظت ایمن را دارید یا بلافاصله به تهدیدات در سراسر شبکه خود پاسخ دهید، می تواند تعیین کند که آیا کسب و کار شما هماهنگ است یا قربانی یک نقض امنیتی است.

Fortinet تنها شرکت با رویکرد معماری امنیتی است که فن آوری های امنیتی موجود در سراسر شبکه شامل سیستم پردازش ابری، اندپوینت ها، ایمیل و برنامه های کاربردی وب و نقاط دسترسی شبکه را بطور ایمن و یکپارچه طراحی و عرضه می کند.

شرکت Fortinet در بسیاری از زمینه های IT فعالیت می کند. شرکت سما سامانه تجهیز در حوزه های زیر از محصولات این شرکت، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد :


وضعیت شرکت Fortinet در جدول گارتنر

لازم به ذکر است که شرکت Fotinet  بطور مداوم 8سال در صدر لیدرها می باشد


CLOSE
CLOSE