درباره شرکت F-Secure

درباره شرکت F-Secure

درباره شرکت F-Secure

شرکت F-secure یک شرکت تولید کننده نرم‌افزارهای امنیتی و آنتی ویروس است. این شرکت در سال 1988 در کشور فنلاند تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هلسینکی فنلاند واقع شده است. این شرکت دارای 25 دفتر رسمی در سراسر دنیا از جمله کشورهای آمریکا و مالزی می باشد. بیش از 1000 کارمند در این دفاتر مشغول به کار هستند که کار تجزیه و تحلیل و توسعه نرم‌افزار آنتی ویروس را به طور مداوم انجام می دهد.

از جمله افتخاراتی که شرکت F-secure را بین رقبایش متمایز می‌کند، عبارتند از :

– اولین طراح و سازنده موتور هوش مصنوعی
– اولین طراح و سازنده موتور روت‌کیت اسکنر
– اولین طراح و سازنده آنتی ویروس موبایل سکیوریتی با همکاری شرکت نوکیا

این شرکت همکاری بسیار گسترده ای با بیش از 200 اپراتور تلفن همراه در سراسر دنیا دارد. همین موضوع باعث ارائه محصولات به بیش از 100 کشور دنیا و ارائه خدمات به بیش از 300 میلیون مشتری شده است. یکی از مهمترین مولفه های این شرکت عدم وابستگی به نهادهای سیاسی و دولتی می باشد که بسیار مورد استقبال محققان امنیتی قرار گرفته است.

شرکت سماسامانه تجهیز، به عنوان نماینده رسمی آنتی ویروس F-Secure در ایران، آماده ی ارائه خدمات آموزشی و نیز پشتیبانی این محصول به کاربران خانگی و سازمانی می باشد.

داستان F-Secure :

F-Secure را شاید بتوان مدعی بلامنازع خدمات و محصولات امنیت سایبری در جهان معرفی کرد.در طی 30 سال گذشته، F-Secure همواره دنیای امنیت سایبری را با نوآوری ها و ابتکارات خود شگفت زده کرده است و همواره دیوار امنیت سایبری را در برابر هکرها و خرابکاران سایبری بلندتر کرده است و طعم شیرین امنیت را برای هزاران سازمان و بنگاه اقتصادی به ارمغان آورده است.
F-Secure با تکیه بر تجارب ارزشمند و بی همتای خود در زمینه امنیت Endpoint و نیز در زمینه ی تشخیص و پاسخ به ریسک های سایبری، دیوار امنیتی غیرقابل نفوذی را پیرامون مشتریان خود در برابر حملات سایبری، نشست اطلاعات و نفوذ گسترده باج افزارها کشیده است. فناوری پیچیده F-Secure ترکیبی است از قدرت یادگیری ماشینی و تجارب کارشناسان امنیتی که حاصل ساعات متمادی تحقیق و توسعه و آزمایش های فوق پیشرفته F-Secure که به عنوان رویکرد Live Security شناخته می شود.
کارشناسان امنیتی F-Secure بیش از هر شرکت امنیتی دیگری در صحنه ی جرایم امنیت سایبری در اروپا حاضر شده است و محصولاتش در سراسر جهان به بیش از 20 شرکت اپراتور موبایل و Reseller مختلف عرضه شده است.

CLOSE
CLOSE