درباره شرکت SolarWinds

درباره شرکت SolarWinds

درباره شرکت SolarWinds

شرکت SolarWinds

از زمان تاسیس شرکت SolarWinds در سال 1999، این شرکت همواره برای ارائه محصولات کوشیده است. این محصولات به منظور کمک به کارشناسان فناوری اطلاعات، ارائه کنندگان خدمات مدیریتی و تیم های توسعه دهنده، است. این شرکت با تکیه بر کیفیت و تجربه عالی خود، در حال خدمت رسانی به مشتریان است. این خدمت رسانی به بیش از 170 کشور دنیا می باشد.

شرکت SolarWinds با شعار مشتری مداری توانسته است با رفع موانع موجود، موجب کاهش هزینه و پیچیدگی نرم افزارها شود.
امروزه در شبکه های بزرگ و کوچک در تمامی جهان فعالیت مانیتورینگ را می‌توان چشم همیشه بیدار مدیر شبکه نامید. با توجه به پیچیدگی شبکه های کامپیوتری، مدیریت و مانیتورینگ منابع موجود در سازمان از معضلات مدیران شبکه ها است. سازمان ها به دنبال ابزارهای توسعه پذیر وانعطاف پذیر در مدیریت و مانیتورینگ شبکه هستند.

SolarWinds محصولات و ابزارهای مبتنی بر ارزش را ارائه می‌دهد. این محصولات طیف وسیعی از چالش‌های مدیریت فناوری را حل می کنند. این چالش‌ها مربوط به شبکه ها، سرور ها، برنامه های کاربردی، ذخیره سازی، مجازی سازی، Cloud و یا عملیات توسعه است.
فعالیت مانیتورینگ شامل نظارت بر ترافیک و سیستم های موجود در شبکه جهت تشخیص هر گونه خرابی به وجود آمده ناشی از نقص در سرورها، سرویس ها و یا قطع اتصالات و نیز ارزیابی شبکه به منظور بهینه سازی کارایی آن در آینده می باشد. هر چه سیستم مانیتورینگ شما قوی تر باشد، احتمال Down یا قطع شدن شبکه پایین تر خواهد بود.

اگر بخشی از زیرساخت های فناوری اطلاعات در جایی در جهان وجود دارد که در آن عملکرد عالی اهمیت بالایی دارد، SolarWinds بهترین فناوری برای مدیریت را فراهم می سازد. محصولات SolarWinds از بنام ترین محصولات مدیریت و مانیتورینگ شبکه محسوب می گردند. این محصولات شامل مدیریت سرورها و برنامه های کاربردی، مدیریت شبکه، امنیت و Logها، مدیریت سیستم های ذخیره سازی و ساختار مجازی و همینطور مدیریت پهنای باند و کنترل ایستگاه های کاری از راه دور می باشد.

CLOSE
CLOSE